niedziela, 8 marca 2009


*nothing.

Z okazji moich szesnastych urodzin życzę sobie więcej dystansu do świata.

Dziękuję wszystkim za życzenia które dostałam za pomocą smsów, gg i naszej klasy, zwłaszcza mojemu bratu. ;p
Dziękuję Jemu za różę, wieczór i całokształt.
Jej za waniliowo-truskawkowe i najlepsze życzenia na świecie.
Dziewczętom moim za misia w czerwonych stringach, dwu dolarowy banknot oraz przemiły wczorajszy, filmowy wieczór.
Oli R. za najwspanialszy pierścionek z bierdonką.
Alicji za białe i czerwone.
Wojtkowi i Tomkowi za dwa kilogramy śniegu w butach i bałwanka na szczęście.
Kuzynce mojej za filmowe życzenia.
Wszystkim dziękuję.;*


"...dziś w tę noc,
Nie będzie przy niej..."


23:17

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a więc i ja życzę wszystkiego najlepszego! ;)
/niezalezna-ksiezniczka

Anonimowy pisze...

również życzę po raz trzeci najlepszego.;*

Anonimowy pisze...

Eee, bez zdjęcia się nie liczy ;p.

Anonimowy pisze...

Moja Alicja. No a nikt ci nie życzył pewno żebyś długo żyła, a więc ja życzę;* Bo sto to za mało.xD
<3;*


Panna-be

Anonimowy pisze...

jak sympatycznie:) i jak dobrze być przed 18stką;)