wtorek, 14 sierpnia 2007

One ;*

Bo dziś wszystko wróciło...
Te wszystkie godziny spędzone na beztroskiej zabawie...
Wspomnienie tamtych dni...
Które już nie wrócą...
Choć tak bardzo tego chcę...
Oddałabym wszystko, by było jak kiedyś...
Wszystko by do szczęścia było Nam potrzebne jedno spojrzenie, jeden uśmiech...
Ale nic się nie zmienia...
Mimo, że już "wyrosłyśmy" z Naszej ukochnej zabawy...
Przez tyle lat...
Zawsze kiedy mamy ochotę...
Wspominamy, te słodkie dni,które odeszły...
I nie zmieniłybyśmy tego za nic na świecie...
Prawda? ;*


Kocham Was Sąsiadki ;*
Za ten najwspanialszy okres mojego życia ;*
Za najwspanialsze dzieciństwo jakie można sobie wymarzyć ;*
Dzięki za wszystko ;*

3 komentarze:

Paula pisze...

My Ciebie też kochamy! Haha, co za wspomnienia xD I znowu to moje zdjęcie... ja Ci muszę coś wysłać chyba :P

Anonimowy pisze...

Ok, wszystko fajnie, ale dlaczego na tym blogu nie ma zdjęć WoPL Teamu? Zapomniałaś już o nas??:P Pozdrowienia

Alka. ;* pisze...

Najpierw zadaj pytanie czy Was wogóle da się zapomnieć? ;P Wyślijta mi jakieś piękne foto WoPL Teamu i już się robi :PP
A ty sąsiadko droga możesz mi cosik wysłać ja się nie obrażę ;P ;*