środa, 31 października 2007

Bo trochę lepszy humor ma ;]
Dzięki Nim ;**
Bo przy Nich trzeba się śmiać, a nawet jak się nie chce to się śmieje ;]
I spodnie moje to chyba umarły ;p
Dzięki kolegom z klasy...
Więcej razy z Wami nie idę! ;p

Gratulacje dla Krzysia i Monisi. Czekam na te storaczki.
Kupie samolot przy pierwszej lepszej okazji. Obiecuje ;p
I przyczepę też kupię ;] Także o transport się nie martwcie. ;p
Ciocia Ala czuwa ;p ;]

pi.es. Własnych zdjęć brak. Dzięki braciszkowi ;/
pi.es.2 Ogniskuje dziś?
pi.es.3 Słodki, długi weekend ;D ;p

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No i dobrze, ze humor lepszy, bo jeszcze bym Cię posądziła o Emolike.


=.=
A ja śpię.


Jakaż zbrodnia, kolejny raz nie ma kółka dziennikarskiego.
Kolejny pomysł na strajk, ot co, czemu nie, pomyślimy.

Anonimowy pisze...

ja osobiście to mam humor zjebany.
a co do ogniska to na pewno się uda. ;p

pi. es. masz mój pedalski mazaczek. ?! kurdę. a ja już się o niego martwiłam. ;d dobra, ale widać, że w dobrych rękach jest. :)

Anonimowy pisze...

Ooo nio dobrze ze masz lepszy humorek ...

sliczny obrazek

eh tesknie :*

Anonimowy pisze...

*:
u mnie na lodzi nowa ^^ i zaraz na kolorowej dodam coś

pies.
alu muszę zrobić sopie zdjęcie z Toba i to umiścic na fotologa xD
wiem ze się zgadzasz tylko trzeba jakis aparat do szkoły przynieść ^^

pies.2
w sobote zapraszam będziemy grillować ;*

Anonimowy pisze...

ha.
lepszy humorek.?
świetnie.
mimo jesieni nie daj się.!
buziak.;*