niedziela, 14 października 2007

Moi wiecz(or)ni ;]

Ola- Mój Aniołek Stróż ;*
Monisia- Moja... Szalona?
Karolincia- Mój Człowieczek Uśmiechu ;)
Wojtuś- Mój Człowieczek Geniuszu ;p
Krzysiu- Mój Człowieczek świr ;p
Eryś- Mój Człowieczek Wieczna Bania ;D
Damianek- Mój Wkurzający ;p
Piotruś- Mój Artysta Słonecznikowy + Wkurzający ;p

Jeszcze nie wymyślili dokładnych słów, żeby Ich określić. W matematyce wrzuciłabym Ich do jednego zbioru - PRZYJACIELE... Bo bez Nich to chyba życie byłoby nudne? ;p ;*
KW ;* ;)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

O matko... Ja geniuszem! Hehehehehehehe... Coś niesamowitego.

Alka. ;* pisze...

Nie niesamowitego, a prawdziwego ;p

Anonimowy pisze...

jaa człowiek uśmiechu??? ;D;D;D
ohoho jaki zaszczyt ;p
mam pytanie ;p opowiedzieć Ci kawał? lol kc ;**

Anonimowy pisze...

Ja szalona?? no coooś ty ;p