poniedziałek, 22 października 2007

No więc dziś kolejna dawka sztuki. Bo dziś religia była i takież to dzieła powstały:

No więc tak. To wyżej to nasza podróż na wakacje ;p I tu tak dobrze tego nie widać więc może opiszę ;p No to tak w samochodzie siedzę ja & Karolincia, a prowadzi Krzysiu w czapeczce z wiatraczkiem ;p Mamy na samochodzie antenę "Cyfrowego Polsatu", a na masce mamy TOI TOI ;p Na dachu mamy sanki, bo Krzysiu nie rusza się bez nich z domu xD Mamy jeszcze piorunochron, bo mamy od dziecka lęk przed burzą ;p No to chyba tyle o tym ;p
No to tak to jest Nasza zabawa na basenie w NS z lotu ptaka ;p I tutaj to jest tak. Krzysiu siedzi w zabłoconym basenie i cieszy miche, bo woda ;p Karolina leży koło basenu bo się wywaliła, a ja leżę na kocu i opalam stopy. Do zabawy przygrywa nam ukraińska muzyczka chińskiego radia. A gdzieś tam daleko mamy barbekju i świnię z rusztu z jabłkiem w ryjku. I tyle ;p
To jest kwiat, który nawet nie wiem kiedy powstał, bo mnie pan przesadził ;p I nic wam o tym kwiatuszku nie napisze ;p
A tu Krzysiu rysował ser-duszka ;p

Copyright by Alka, Karolincia i Wafel

pi.es. Kocham Was, wiecie? ;p ;] Wszystkich ;**

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zajebiaszcze te rysunki ;d Macie te skryte talenty hehe a Krzysiu największy zresztą ;p

Anonimowy pisze...

ja sie obrażam foch bo po pierwsze primo foch to ja szkicuje obraki foch , Krzysio koloruje, a Ala dorysowuje foch, co do kwiatka to powstał jako pierwszy i... i... i... i... i... jest na nim biedronka z żądłem foch, i ser duszka narysowałam ja, a Krzysio pokorolował foch foch foch aleeee... Krzysio był pomysłodawcą ser duszek ;D nie no wogle to jesteśmy najlepsi haha "Trójca Świeta Rysowania Obrazków Pod Wezwaniem Pana Śliwy" ;D;D;D ohh piękne te obrazki, piekne ;D

Wafel pisze...

Ja KOLORUJE i RZUCAM POMYSLY np. na obrazku jedziemy na wakacje wymyslilem sanki,toi toi i czapke z wiatrakiem. Na basenie wymyslilem bloto,radio i swinie na ruszcie.Oczywisie serduszka to moj pomysl. Inne obrazki tez kolorowalem i oczywiscie rzucalem pomysly bo jak by nie ja to by byly zwykle obrazki a tak to jakies zwarjowane. Niewiem czego ale alka gada ze mam banie

Anonimowy pisze...

hmm no właśnie też sie Krzysiu zastanawiam czego alka mówi ze masz banie ;D

Anonimowy pisze...

nie no, naprawdę szalejecie.
a mje to się najbardziej podobają ser.duszka. ;D

pi. es. u mnie nowości. oczywiście wspomniałam o Tobie. i o naszym zwątpieniu w Wafla. a zresztą, przeczytaj. ;p

www.my-bloody-life.fotolog.pl

Anonimowy pisze...

ha.!
widze nie tylko w trzeciej. 'e' powstają masowe.produkcje.beznadziejnych.malowanych,ot,tak głupot. ;d
ma to swój.urok. <3

Alka. ;* pisze...

Tak Krzysiu ja też sie zastanawiam nad moim twierdzeniem o bani Twej xD Przecież ty jesteś całkiem niebaniasty ;p
Myślę, że znalazłoby się jeszcze kilka klas produkujących takież to dzieła ;p
A urok posiada ;**

Anonimowy pisze...

Piękne i głębokie ^^.
Co artysta miał na myśli?

;D

Zróbmy wystawę! Z dedykacją dla Pana Śliwy, za to, że żyje na lekcjach w swoim świecie, nic nie widzi, prowadzi najnudniejsze w świecie lekcje.

Anonimowy pisze...

jakie arcydzieło lepsze niz Picasso:D:P
ale mam utalentowane kolezaneczki mmm.....'
pysie:D:P
Buńcia;)

Anonimowy pisze...

hehe dobre to :)

fajne rysunki ;D