czwartek, 10 stycznia 2008

No to tak.
Dziś troszkę z rozmyślań przy obiedzie. ;p
Informacja dla poprostu-ona ;]
Moich nałogów jest tyle, że trudno je razem zebrać.
Myślę, że uda mi się tego dokonać już niedługo. ;]
Wsłuchuję się w Strachy Na Lachy.
I myślę, że jednak kocham ten zespół. ;]
Hmmm.
Denerwuje mnie Tlen na którego jestem skazana. ;p

A poza tym to chyba stara bieda. ;]


"Pod swetrem serce mi,
mocniej zaczęło bić."


Ha.! I jak nie kochać tej piosenki.?

pi.es. A pojutrze laba.... ;p

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

no dobra.przepuszczę Ci jeszcze. ;p
Strachy na Lachy?
nie słucham i nie słuchałam.
jedyna piosenka jaką znam to 'czarny chleb i czarna kawa' ale nawet pewna nie jestem czy to ich autorstwa.
i czy taki jest tytuł.
bezgranicznie zakochana w Simple Plan'ie jestem.
kocham.kocham.< 3
~po prostu ona.
;**.