środa, 27 lutego 2008




WIOSNA w pełni.
I nie wmawiaj mi, że wiosna nie pachnie.
Pachnie.!
I to cudnie.!
Najchętniej położyłabym się na trawie i patrzyła w chmury.
Niestety, jutro sprawdzian z geografii.
Moja głowa i tak nie zapamiętała tego wszystkiego.
I wcale jej się nie dziwię. ;]



Przemoknięte serca miast,
I tylko ty i ja szczęśliwi tym dniem.
Bo choć zapomniał o nas świat,
Mokrzy od stóp do głow nie tracimy nadziei.


Edyta Bratosiewicz- Opowieść <3


pi.es. Koloniadę czas zacząć... ;]

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ala jaki ty masz biust...hoho jak ideał michała ,p

zartowaaaałam ,*

sylwia.

Anonimowy pisze...

Wiosna zdecydowanie ma zapach.
I to piękny. Wiem, bo tu też już wiosna.
I chociaż czasem ten zapach zakłóca zapach miasta, to jednak pachnie pięknie.
I wygląda oczywiście.
Śliczne zdjęcie.
Bo modelka śliczna. xD
Sie naprodukowałam. To kończę. xD
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

ładnie Alu ładnie a jak podobają się oferty które ci wysłałam?? Ewka

Anonimowy pisze...

Edyta Bartosiewicz. mmm.
mi się też podoba jej piosenka
"Dokąd odeszłaś".xD
Tak. Wiosna pachnie.! a ja ją kocham. kocham te pogodę.ciepło ale lekki powiew w tym.xD
a Lato. wrr. nie nienawidzę tych upałów.xDi pot sie z nas leje przy nielada wysiłku.xD Kocham wiosnę xDxD
I Ćę też kocham;**

Bunia;*

Anonimowy pisze...

a zapomniałam o komentarzy twojej fotki.xD
piękna i sie bardzo twoje fotki podobają .xD muszę cię kiedyś zatrudnić.xD ale za darmo.xD
tak po przyjacielsku.xD
pięknie wyszłaś. tak naturalnie bez tych zbędnych bzdetów na twarzy;]
K>C:*

Bunia;**

Anonimowy pisze...

Ja bym się położyła z Tobą ;D xP


ładne zdjęcie. b.ładne.;]
;**



O.na

Anonimowy pisze...

Piknie Alu
I lof you
<3
Andzia :)

Anonimowy pisze...

Na tym zdjęciu jesteś wyjątkowo podobna do AndŻeja ^^. Taki... wyraz twarzy ^^, który zresztą strasznie mi sie podoba. w sensie, że wyraz twarzy, nie andrzej ;D.

A "opowieść" jest faktycznie śliczna.