środa, 5 marca 2008



Zdjęcie jakieś takie z przed wojny chyba.
A może jednak z ferii zimowych.? :P

Z powodu znowu padającego śniegu z deszczem, zapowiadam koniec wiosny.
A może koniec wiosny, która jeszcze się nie zaczęła.? :P
Ale ja już chcę.!

Zeszyt do biologii, który właśnie spoczywa na drukarce, patrzy na mnie złym spojrzeniem.
Jakby chciał wykrzyczeć:
"Ty ośle.! Ucz się bo jutro kartkówka.!"
Udaję, że nie słyszę.
A on nadal:
"Dostaniesz tróję i to marną.!"
Dalej udaję, że nie słyszę.
"Twoja sprawa. Tylko potem nie mów, że to moja wina."
Odczepia się, a ja oczywiście nadal siedzę przy komputerze i nie robię nic sensownego.
Najwyżej dostanę tróję, nie.?

No dobra.
Wyobraźnia mnie ponosi.

4.!

"Nie pieprz w bambus przy śniadaniu." - kocham ten tekst. ;d

Sheryl Crow- If it makes you happy ;]

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Oh Alu wiosna przyjdzie a jak nie to sie Kasieńkę T. po nia wysle i ona juz jej wpie.dol spusci xD a zeszyt schowaj do szuflady i sie zamknie ;P pozdrawiam Ewka (koment bez sensu ale tak to jets gdy ma bania odchodzi na 10minut xD)

Anonimowy pisze...

nie.poczułam jeszcze zapachu wiosny,a uwielbiam powiem wiosennego wiatru i wzrok wiosennego słońca.
spogląda tak nieśmiało zza chmur i
napełnia pozytywną energią..;))

*znam uczucie patrzących książek z oburzeniem i wyrzutem co one jeszcze robią w plecaku,kiedy ja w najlepsze słucham muzyki objadając się przy tym cikuladą.;d

biologia? wcale nie kochaam .;p
buziaki.;**
/.po prostu ona.

Anonimowy pisze...

oj Alicja nie będzie tak źle. będę utrzymywać z Tobą więź 'myślową' na biologii. bo z naszą inteligencją przecież jest nie najgorzej.;p
ja mam na jutro geografię i historię. a książki.? jak leżały, tak leżą i leżeć będą.;D

wiosny też chcę.!

Anonimowy pisze...

hehehehe.
Bania .xD
to do mnie przemawia tak samo ja do ciebie zeszyt ćwiczeń z geografii i fizyki.:P
ale i tak nie da się zaraz ode oglądać mecz.xD
a w trakcie "Na Wspólnej "
.xD
bo ja kocha kibicować.xD
a fotka zaszczebiotajżena ;****
czyli piękna;***



K.c;**i twoją new fryz.xD



Bunia;*

Anonimowy pisze...

Na mnie tak podręcznik od historii od jakiegoś tygodnia patrzy. ;P
Tu z tą wiosną też jakoś słabo.
Pogoda ponura.
I niebo nie-niebieskie. xD
Pozdrawiam.
PS.Daj poleżeć temu zeszytowi, niech trochę odpocznie. xD

Anonimowy pisze...

A dla mnie wiosna jest. A tam, śnieg, chwilę popadał i już go nie ma ^^.
Wiosna pachnie, Ty to wiesz ;].