sobota, 26 kwietnia 2008


Mówią, że przeciwieństwa się przyciągają.
I mają rację.



Bo dziś z Nią wylegiwałam się na słońcu.
Bo dziś z Nią była sesja "pod słońce".
Bo dziś z Nią wcinałam lody i wuzetkę.
Bo dziś dzięki Niej zrozumiałam, że nie ważne jak spędzasz czas.
Ważne z kim.
Kocham. <3 ;*


pi.es. A spacer z Maturzystką też był cudowny. ;*
Mimo, że znała wszystkie dowcipy, które jej opowiadałam.
Mimo, że powiedziała mi coś czego nigdy sobie nie wyobrażałam.
Mimo, że słońce dawno schowało się za chmurami.
Kocham. <3

9 komentarzy:

Olka ;) pisze...

ładne zdj. ;*
i notka fajna. co to dużo mówic ;***
k.c. ;*

Anonimowy pisze...

Piękne zdjęcie.
No i notka też oczywiście.
Taka "pouczająca". ^^
Pozdrawiam. :*:*:*

Anonimowy pisze...

ajć, prawda prawda..
heh.[[;
bosko było.:) :*

kC.<3! .,* .,*


Ola.?

Anonimowy pisze...

Śliiiiczne zdjęcie.
To fakt, gdziekolwiek jesteś, cokolwiek robisz - najważniejsze jest to, kto jest przy tobie.

Bunia. ;* pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Bunia. ;* pisze...

Przyjaciel to skarb;*****
Bez niego życie jest nudę.xD
Raźniej z nim iść gdziekolwiek bo wiesz że go masz.;)
Ajć.! piękne dziewczynki;****
Dzięki przyjacielowi śmiejesz się.!
Możesz wszystko powiedzieć.!
Masz dla kogo żyć.!
I to jest piękne;****
i nawet te wygrzewanie, nudzenie się razem jest jednym z najpiękniejszych chwil w twoim życiu bo ta chwila jest spędzona z ta osobą na której tak bardzo ci zależy.;)
I świata chcesz jej przychylić .!
;))))))))))))))))))))))

ślicznie;*************
k.Was dziołeczki.!
Kocham i nie przestane.;))))



:*************
ślicznie we dwie wyglądacie;**
ah aż mi się chce ryczeć.;*****
ah.ahahahahhaahahhahahhah;
;******************************
;******************************

Anonimowy pisze...

slicznotki
;**.
/Nika

Anonimowy pisze...

nowa.

~my-baby-love

Anonimowy pisze...

powiem tak. nie mogę się napatrzeć na to zdjęcie. patrze i patrze i podoba mi się coraz to bardziej. ;))

Diana