piątek, 16 maja 2008



Bo nastrój mam taki, że szkoda gadać.
W 168 notce stwierdzam, że nie mam już siły.


A dziś przedstawienie. ;p
I nie wiedziałam, że Michałek i Wojtuś takie zdolności wokalne posiadają.
I już na 100%, że Michałek będzie sławnym aktorem i mnie przygarnie jak ja zostanę bezdzietną matką. ;p
Uwielbiam tych aktorów moich. ;p ;*


pi.es. Poniedziałkową dyskotekę chcę. ;)
pi.es.2 Wiem, że zdjęcie podobne już kiedyś było, ale co ja poradzę, że nie mam siły robić nowych.? ;p


/22:26

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a nie powiem. przedstawienie bardzo mi się podobało i chłopcy śpiewali pięęęknie!
też nie mogę się doczkać dyskoteki tylko...w co ja się ubiorę?? xD

Diana

Anonimowy pisze...

osobiście nie przepadam za szkolnymi potańcówkami.
denne są.
okazuje się,że nie tylko ja pomimo dwumetrowej szafy mam problem.
nigdy nie mam się w co ubrać.
a moje 'dwadzieścia trzy pary spodni patrzą krytycznym okiem'.
;**.
/nika.

Anonimowy pisze...

no,Dianka. my to zawsze mamy dylematy i się zwierzamy,co zakładamy na dyskotekę z dziewczynami.;d a chłopaki? oni to takich problemów nie mają..

Anonimowy pisze...

hee.!
tak ubrania krzyczą"weź mnie chłopaki oszaleja na twoim punkcie"
oj.!
takie to sa kobitki.!
nawet taka co ma 3 szafy fajnych ubrań chce sobie coś nowego kupić.xD
zgadzam się z Nikczą.!
takie imprezy to troszku denne ale ważne zeby w ogóle była.xD
Jeszcze te pierwszaki.;|
Plastikow to nie wylicze to co druga plastik.
No pomine to...
cza się rozerwać.!ze swoimi.;)))

;*******************************

Panna-be

Anonimowy pisze...

do do pierwszaków i plastików,to w pełni zgadzam się z Bunią..

Anonimowy pisze...

Ala,ale bejemy się bawić.
poszalejemy.;*

Anonimowy pisze...

To ja przyjeżdżam do Ciebie. xD

I żałuję, że kilka notek przegapiłam. A najbardziej tej z komuni. Bo piękną sukienkę miałaś.

Pozdrawiam. :*:*:*

Anonimowy pisze...

nw.(;
/nika.

Olka ;) pisze...

co do wszystkiego się zgadzam- Michaś i Wojtek są świetnymi aktorami i śpiewakami, też chcę disco, i również nie mam się w co ubrać. ;pp

Anonimowy pisze...

No, Alicjo, kto jak kto, ale my chyba jesteśmy najbardziej zachwycone poniedziałkową dyskoteką. Na pogo nie ma co liczyć, cóż... ale idę.

I w sumie też nie wiem, w co sie ubiorę - z tym, że przywiązuję do tego trochę mniejszą wagę ^^.

A zdjęcie jest fajne. Zdecydowanie.