niedziela, 18 maja 2008



zdjęcie by Guziec. ;)
dzięki. ;*


Bo dziś było rowerowo z Nimi. ;)
I już nigdy nie pojade nigdzie z Tomkiem.
Moje nogi są poparzone pokrzywami i nie wiem jak to zniosę.
Ale opłacało się. ;]
Na zdjęciu zrywam kwiatki. ;p
Które i tak zwiędły, ale nieszkodzi. ;]

A z Nia tez było zajebiaszczo. ;)
Zdjecia jutro. ;p
I opis też, bo teraz się chyba burza zbliża. ;p

A ktoś mi mówił, że to będzie przelotny deszczyk... xD


pi.es. "Wiem, że nie chcesz jeszcze spać..."
pi.es.2 A jutro bawię. ;) jak nigdyy. ;P

/22:06

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

"... wiem, że myślisz o tym, co ja..."

Anonimowy pisze...

Pięknie.
Jak przyjadę to mnie na jakąś łączkę musisz zabrać. xD
Tylko oczywiście ja Ci będę zdjęcia pstrykać.xD

Pozdrawiam. :***

2 miesiące!

Anonimowy pisze...

na łonie natury...ładnie ;)
tak sie nie mogłam doczekać tej dyski a tu...yhh. nic nie napiszę! ;p

Diana

Olka ;) pisze...

no to żeś się wybawiła jak nigdy xD
podoba mi się to zdjęcie ;*

Anonimowy pisze...

zdjecie ładne. takie wiosenne.;}

Bunia. ;* pisze...

Piękniasto.O
;************

pięknie ci w otoczeniu natury;***

Anonimowy pisze...

tak, tak wy bawiliście a ja w szpitalu :( ale mam nadzieje, że było fajnie ;* kc ;*

połamana Karolina ^^ (wracam do starego podpisu)

Anonimowy pisze...

nie martw się ,nic nie straciłaś,ciulowo było..
każda dyskoteka szkolna jest denna.
nie przyprawia nawet o ból nóg,jak na każdą pożądną imprezę przypada. ;p
/nika.