piątek, 27 czerwca 2008



Wiem, że mam plamy na koszulce.
Ale zdjęcie mi się podoba i olałam to, że wyjdę na brudasa który 'nie potrafi jeść normalnie'.
Trudno.
Najwyżej będziecie mieć do mnie wstręt. ^^


"Jesteś nie w moim typie,
Lecz tylko Ty umiesz ze mną żyć.
Jesteś tym wszystkim,
co zawsze mi chodzi po głowie,
czego brakuje mi..."



Bo ostatnio całą płytę Ani Dąbrowskiej "W spodniach czy w sukience?" przerabiam. ;d


-Kupiłaś sukienkę.?
-Tak.
-Tego się po Tobie nie spodziewałem.
xDD
No cóż...baba się ze mnie robi, ot co. ;p



+ wróciłam do czarnego, bo tamten mi się znudził. xD
/22:24

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Chcę zobaczyć sukienkę, skoro się łabędzi nie doprosiłam ;D.

Anonimowy pisze...

Zdjęcie tajemnicze. No i śliczne jak zawsze.
A ja przyjadę nawet dziś, bo tęsknię niemiłosiernie, wyobraź sobie, że nawet bardziej od Ciebie. I sobie jutro wyciągę walizkę i się chyba pakować zacznę, bo znając mnie to zdążę zmienić jej zawartość jeszcze ze sto razy.
A w sukience tej chcę Cię zobaczyć od razu jak przyjadę. Także wiesz, że już wiesz w co się masz ubrać. xD
A u mnie już 8! ;*

Anonimowy pisze...

szczerze mówiąc nie zauważyłabym tych plam,gdybyś nie wspomniała,trzeba było siedzieć cicho nikt by nie dostrzegł. ;p

podoba się zdjęcie,ma klimat,ale co do szablonu wolałam ten jaśniejszy.
;**.
/Nika.

Olka ;) pisze...

szczerze mówiąc ten szablon bardziej mi się podoba. ;pp a zdjęcie to już w ogóle. ;d
jestem ciekawa tej sukienki, skoro wprawiła kogoś w takie zdumienie. ;d
i te 4 piosenki Ani Dąbrowskiej, które mi wysłałaś są cudne, i masz mi ich wysłać więcej ;d

progresywna pisze...

witam blogspotowiczke ;* :)
Zdjęcie bardzo mi się podoba no i plus za kapelusz. Plam praktycznie nie widać. (Gdybyś o tym nie wspomniała) :D
Anyway... A co do Ani D. To lubie jej muzyke bo jest taka nastrajająca. :)

Buziaki :)

Anonimowy pisze...

oh Ania Ania kocham ją.xD
spoko ma teksty i piosenki tak się marzy o miłości:P:D
piękna fota a tam plamy każdy ma.xD
;*;*;*

panna-be

Anonimowy pisze...

też chciałabym sukienkę,ale moja Ewcia mówi,że w niej chodzić nie będę.. no cóż. KUPIĘ i tak. chociażby po to,żeby mieć ją w szafie.;}

Unknown pisze...

maryjo przeciez nie raz widziałaś moje plamy i co , twoje w porównaniu do moich to jest nic.
w ogole duzo moich rzeczy widziałas, dziure w ręce...
czyj to kapeluteek? ;]

Anonimowy pisze...

zdjęcie mi się podoba i wcale nie czuję do Ciebie wstrętu!
i wiesz...gdybyś nie napisała o poplamionej koszulce jestem pewna, że nikt by nie zauważył. ;))
a w sukience widziałam Cię tylko raz. ;p

Diana

Anonimowy pisze...

nowe.(;
/Nika.

Bunia. ;* pisze...

heeh u mnie nowe.;)