sobota, 16 sierpnia 2008


Zorientowałam się, że za dwa tygodnie zaczyna się rok szkolny i całkowicie się załamałam.
I w ogóle to przydałoby się wreszcie zacząć kupować te zeszyty, książki i inne, ale jakoś jeszcze nie było okazji. ;d
A tak poza tym to niesprawiedliwe, że Ci którzy przyjeżdżają muszą kiedyś wyjechać.
W czwartek wyjeżdża Roksana, a w sobotę Angelika.
I zastanawiam się co ja będę od tej soboty robić. ;d
Wzięło mnie na dłuższe pisanie nie wiedzieć czemu skoro normalnie ledwo udaje mi się napisać dwa zdania.
Wczoraj stwierdziłam, że ludzie w ogóle nie rozumieją, że piętnastolatce też może marzyć się ogromny balon z Kubusiem Puchatkiem. ;p
A poza tym to w środę było ognisko i dziś też będzie o ile się nie mylę. ;p
Tym miłym akcentem zakończę tą jakże nudną i długą notkę. ^^





"...i wszystkie niewypowiedziane słowa krążą wokół nas..."

/10:26

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nic dodać, nic ująć. ^^

wybacz, Alu. Ale jak zwykle brak mi weny na te komentarze.


Kocham, Olka.

:)

Anonimowy pisze...

heeh;)
oj Ty .!
się zorientowałaś fest.!
no szkoła;/;/
a balonik też nawet może chcieć moja mama.xD
no i ja mam tylko problem z zeszytami ale to..
książki już mam.xD
no to dobrze ,że robicie sobie ogniska;**
<3;* Dobrej zabawy an ognisku;*


Panna-be

Anonimowy pisze...

a weź nawet nie przypominaj mi o roku szkolnym...
widzę w pełni korzystasz z wakacji. ;)

Diana

Anonimowy pisze...

Już gdzieś pisałam, że zdjęcie super. I do tego pomysłowe.
Ja szkolne zakupy mam od tygodnia i nadal nie widać ich końca. Ale akurat przeciwko zakupom nie mam nic przeciwko. ^^
A każdy musi wyjechać żeby za rok przyjechać jeszcze bardziej stęskniony. Albo żeby ktoś przyjechał do niego. ^^
A poza tym odnoszę wrażenie, że nie wyjeżdżam w czwartek, ale w piątek.
A od soboty będziesz wysyłać nam piękne listy, które będą dochodzić. xD
I ja też nie uzyskałam zrozumienia kupując piżdżamy ze Snoopym, Hello Kitty, czy kinder-niespodzianki. ^^
Tak samo jak wraz z Olką potrafię oglądnąć wszystkie części Barbie i płakać przy "Królu Lwie".
Ale tego chyba nikt dorosły nie zrozumie i nie należy tego od nich wymagać.
I poproszę więcej długich notek. ;]
;*

Olka ;) pisze...

stylowe zdjęcie i chwała Ci za to, że napisałaś długą notkę w końcu. ;) ;*
nowa u mię. ;p