piątek, 5 grudnia 2008


*Kubusiowy kubek. ;]


Klasowy Mikołaj dostarczył mi skarbonkę, której jak zwykle nie zapełnię, bo pieniądze się mnie nie trzymają. ;d
Wczorajszy wieczór z Homos Lesbos moimi był udany.
Pomijam, że Monika idealnie pod mój nos podstawiała smakowe ciastka i Michałową czekoladę, a ja nie mogłam się oprzeć. ;d

Czekam na biedronkowy pierścionek od Olki R. i mam nadzieję, że go otrzymam. ;p
A dziś mnie czeka spowiedź...


Jutrzejszy mikołajowy dzień zapowiada się całkiem, całkiem. ;]]


+a dwa dni temu było dwaaa! ;p ;*


Teraz:
Abba- Honey,Honey.


/14:50

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

wszyscy trzeciego, dziwny zbieg okoliczności ;D.

pierścionek, hmmm.... nie byłaś grzeczna.

Olka ;) pisze...

podoba mi się zdjęcie. ;)
myślisz, że po co dostałaś tę skarbonkę? żebyś dalej przepuszczała kasę i żeby Ci czekolada w dupę szła? o nie moja droga! specjalnie wybrałam skarbonkę, żebyś uzbierała kasę na prezent dla mnie na za rok. ;d
hmmm Homos lesboss. ;* no jakby nie patrzeć, ja też się owpieprzałam tych słodyczy, jak zawsze. ;d

+tylko nie śpiewaj w szkole 'honey, honey', błagam! nie Ty. ;d

Alka. ;* pisze...

Olko! ależ a byłam bardzooo grzeczna. ;d

Anonimowy pisze...

Pomyślimy ;>.

Alka. ;* pisze...

Ty nie myśl, tylko zrób :oczy-kotka-ze-shreka:
nooo weźźź. ;d ;}

Anonimowy pisze...

:D

masz te sposoby!

Anonimowy pisze...

a ja dostałam mnóstwo cukierków i śniegową kulę z mikołajem. ;)))
a wcale grzeczna nie byłam.
także droga Olu skoro ja dostałam prezent to i Ala też może!

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

Hehe. Mi Olka też coś fajnego zrobi, ale nie zdradzę.xD
A ja na razie dostałam na mikołaja paczkę z pracy mamusi.xD I pieniądze na prezenty dla dwóch panienek;*
No i dzisiaj sobie wywołałam zdjęcia i muszę to robić bo zdjęcia są pamiątka i w ogóle lepiej wyglądają niż na kompie.xD
Heeh skarbonka fajna bo widziałam, ale muszę się z tobą zgodzić ty nie umiesz segregować pieniędzy.
Ale może w przyszłości to się zmieni.xD <3;****
I naj. Mikołaj kazał przekazać i , ze w tym roku dostaniesz lalkę bejbiborn.xD

Panna-be

Anonimowy pisze...

Dlaczego Ty bedziesz miała biedronkowy pierścionek, a ja nie? xd
Poza tym według mnie skarbonka przyda Ci się na pięniądze za słodycze, których nie kupisz. xd
;* <333

PS. A tak w ogóle to przeczytała jak Olka pisze, że Ty cały czas śpiewasz "Honey, honey". I wyobraź sobie, że jesteśmy jeszcze bardziej telepatyczne, niż myślałaś. xd
Roksana

Anonimowy pisze...

ja też chcę taki pierścionek!

ps. Bączka,przecież Ala ładnie śpiewa.;p

nowe..

Anonimowy pisze...

Widze, ze się nie opędzę


Bunia, ja ci nic nie obiecywałam, mówiłam przecież że GDYBYM miała czas...;D


Będziecie tworzyć klan biedronkowych pierścionków? ;D

Alka. ;* pisze...

ekhem. mi się należy pierścionek Olko. zauważ że ja jestem K. a Ty R. więc masz wobec mnie jakieś zobowiązania. xD

Anonimowy pisze...

Dobrze, Alicjo, spokojnie ;d

Alka. ;* pisze...

no więc czekam na ten pierścionek. ;dd