piątek, 6 lutego 2009


*uśmiechnij się.

Zaczyna się tydzień bez Niego. Tydzień z Nią. ;d Będziemy jeść pizzę i frytki z Anieli, będziemy oglądać filmyyy i będziemy GADAĆ. ;p ;* Słucham Avril. To przechodzi ludzkie pojęcie, ale dzisiaj mi proszę wybaczyć, bo zastanawiam się jak ja wytrzymam ten tydzień. W ogóle wiecie ile to jest TYDZIEŃ? To jest strasznie dużo. Boli mnie brzuch, jestem wkurzona na rozładowany aparat i zastanawiam się po co ja to piszę.

Jesteś naiwna, mówił Ci to ktoś?
Tak, jestem naiwna.

Chyba zaczynam, cholera jasna, tęsknić. -.-

Kocham Cię.


/23:01

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

zdjęcie prześliczne.;)

też słucham Avril,bo mnie coś wzięło.;d

udanych ferii!:*

Anonimowy pisze...

wytrzymasz jakoś, szybko zleci ;)

aha i chciałam powiedzieć, że zdjęcie bardzo ładne.

Diana

Anonimowy pisze...

Avril.

Anonimowy pisze...

czyżby nowym aparaciwem robione? ;>

bąkaaa.

Anonimowy pisze...

Ślicznaaa. ;*
Avril przeszła mi gdzieś na początku I klasy gimnazjum, teraz już jej znieść nie mogę. ;d
;*

Roksana