poniedziałek, 3 grudnia 2007

Rozwój Mój i Karolinci. xD Na podstawie Naszych zdjęć ;]



Hmmm... Najpierw były takie małe i grzeczne... ;]



Potem troszkę urosły, ale jeszcze nie umiały mówić, więc luz ;p



Potem wyglądały jak Bimbasy z epoki kamienia łupanego ;D



Moje czwarte urodzinyyyy! <8.03.97> ;p



Karolinci czwarte urodziny <10.02.97> ;p



Wielkaaanocccc jak co roku- Sarzynnaaa ;] ;p



Przedszkolny Mikołaj... xD



Jasełka w zerówce... Lol jakie anioły xD



Terazzz.... ;p No prawie terazzz xD



No i to był bieg przez Nasze życie, tylko z kilkoma wielkimi przerwmiii xD
To nie moja wina, że Naszym rodzicom szkoda było na Nas kliszy xD

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

WoooW raperska notka :D i zdjecia piękne :) to ostatnie szczegolnie mi sie widzi :P

PZDR!



:Bobi huhero*

Anonimowy pisze...

Jejjjuu Sweetasneee !

A skad macie takie ładne sukieneckii?

Anonimowy pisze...

jestem pod wrażeniem. ;d
.wehikuł czasu.
świetnie wyszło.
buziak.;***

Anonimowy pisze...

eh..
od babaska do takich lachonxD
nie ma co:P:D
pzdr
Śliczne panienki wyrosly z tych laleczke;P:)


Bunia;*

Anonimowy pisze...

ale laski. :p
a teraz co z Was wyszło. ? ;d
moja szalona Alicja i jeszcze bardziej szalona Karolincia. ;*

Anonimowy pisze...

olala ale z nas dwie princess były hahaha ;D;D;D jeszcze tylko Milenci brakuje ;p nie no śliczne dziewuchy z nas były takie małe bimbasy buhaha ;p

Anonimowy pisze...

fajne te zdjecia za blogu twym masz :P

Paula pisze...

Hahaha! Sąsiadko, wyjebiaszcze zdjęcia xD Bimbasy wymiatają :P Mam nadzieję, że moich tu nie zamieścisz xD

Anonimowy pisze...

Ala, jaka blondyneczka ^^.

I miło jest wiedzieć, że nie tylko aj przebierałam się za biedronkę w przedszkolu.

;D

Anonimowy pisze...

ah cudo jeszcze ci dam moje zdjęcie to zeskanujesz takiego bimbasa w sukni bordo ;D ah takiego wiesz "kuleczka wełny" ;*

i dzordza brakuje chyba nie? ;P