środa, 5 grudnia 2007



Czekamy na Mikołaja.
Każdy jakieś marzenie ma.
Ja: Kochany Mikołaju: w tym roku proszę Cię o budyń truskawkowy i draże. (korsarze)
Karolincia: Kochany Mikołaju: w tym roku proszę Cię o draże Korsarze i rolki^^
Krzysiu: Kochany Mikołaju: w tym roku proszę Cię o nowe Saneczki i dużo śniegu.

No więc Mikołaju przybywaj do NS.
Dzieci będą czekać.
Zwłaszcza ta trójeczka. ;]

Rower!
"Bez młota to nie robota!"
On to by wszystko tym młotem zrobił. xD

Jutrooo na 10.30!
Ha!

Powodzenia na spr. dla Partyka, Piortka i Pchełki. ;] xD

pi.es. Planująąąąą... ;]

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ohh tak jutro MIKOŁAJ!!! musze mu na oknie ciasteczka i mleczko postawić żeby mnie lubiał ^^ KOCHAM GO TAK BARDZO Z CAŁEJ SIŁY JAK SKARB... ;***** i powodzenia dla Patryczka, Piotrusia i Pchełki naszej ;**

Anonimowy pisze...

hehe ja tez sie do powodzenia dołańczam i jeszcze dopisuje Alusia i ih kumpli bo są bardzo a to bardzo sympatyczni;);*i kochani !!
No a do tgo mikołąja to mi nic nie przyniesie:(
?.?.bo byłąm niegrzeczna? wcale nie prawda!!!jak chcesz to ci moge zrobić budyń i dać draże:):*
pzdr;*

Bunia:*

Anonimowy pisze...

ja sie o 1000zł załoze ze oni zdobędą 99% pkt. kocham was chłopacy

Anonimowy pisze...

TAk!.
Cycu:P
Wierzymy w was;)

BUnia:*

Anonimowy pisze...

Byłam niegrzeczna, ale i tak przyjdzie.
O ile go CBA nie złapie.

Anonimowy pisze...

Milenka: Kochany Mikołaju.. w tym roku proszę Cię o pieniądze, duużo pieniędzy, na ten horror, co oglądaliśmy u Krystiana i już go nie ma. ;( xd
< powiem Ci w szkole o co chodzi. ;p >