środa, 30 stycznia 2008

Tak.
Wracam tutaj gdyż, iż, ponieważ moja klasa wymiata.
Prezentuję matematyczne hasełka 2c:
1) Podczas lekcji kolega Krzysztof zaczyna piosenkę: "I co ja robię tu, uuu." Więc co ja & Monika zaczynamy robić.? Tak zgadliście. "Co ty tutaj robiszzz?". Na co pani M. wstawia nam -5 "punkty".
2) Na uwagę pani M. kolega Arkadiusz z oburzeniem odpowiada: "Co ja zrobiłem.?" , po czym chowa książkę do historii, do plecaka.
3) Pani M. do Eryka: "Eryk siadaj w ostatniej ławce". Kolega Eryk siada koło kolegi Ciacha (przy ścianie), po czym słyszy uwagę z ust pani M.: "Nie tam, przy oknie". Na co Eryk odpowiada: "Ale tu kiedyś było okno tylko je zamurowali". Po czym zostaje przy ścianie, a pani M. wpisuje mu -5 "punkty".
4) Kolega Krzysztof przygląda się mundurkowi koleżanki Moniki po czym wypowiada słowa: "Jakie białe na plecach! Jakby się jej ktoś spuścił". Ciekawe tylko dlaczego mówiąc to patrzył na kolegę Eryka.? ;p
5) Podczas lekcji z ust kolegi Eryka padają słowa: "Proszę pani! Punkty mu.! On ma kanapkę.! Z szynką.!". Uwaga odnosi się do kolegi Arkadiusza.
6) Podczas tłumaczenia (zapewne skomplikowanego) zadania, pani M. zadaje rutynowe pytanie: "A skąd się to wzięło.?". Nastała cisza, a wtem wyłonił się głos i rzekł nam: "Z dupy". Oczywiście nikt się nie przyznał. ;p

Załączam serdeczne pozdrowienia dla kolegi Eryka, który zawsze na wszystko znajdzie odpowiedź. ;] ;p

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

pierwsze, trzecie, czwarte i szóste są zajebiste.;d

pi.es. a ja dostałam dziś -10 punkty.
od pana religiowego. czy on po prostu nie może zrozumieć, że ja nie chcę pachnieć/śmierdzieć jak on.? foch.

Anonimowy pisze...

ta.nasza szkoła jest.cudowna.a nauczyciele.najlepsiejsi.wszyscy to wiemy,prawda? ;))
ta,mieć jak ten kolega na wszystko odpwiedzi.
tylko mądre.proszę.!
xD
plus.:ciekawi mnie co to za pani eM?
/po prostu ona.

Anonimowy pisze...

lol
3 rox 0.o :D

Anonimowy pisze...

Wszystkie są boskie ;D.
Koocham waszą klasę xD.

Anonimowy pisze...

Ajj... tak, tak, bo nie ma to jak matma z panią M. ^^
Tylko kurcze. Przez to wszystko będziemy mieć teraz matme z panią K.!

Anonimowy pisze...

płacze jak to czytam ;D

Anonimowy pisze...

Bo Eryczek to mój syn i Ali kolega, więc od razu wszystko wychodzi na jaw.
Do tego dochodzi znajomność z Moniką <3 i Karoliną <3 ,P
Biedny chłopak.

Czaki Doll.