sobota, 2 lutego 2008



Bo ona już jest stara.
Znaczy się, starsza ode mnie.
Zestarzała się dziś.
Więc wszystkiego najlepszego, życzę jej.
I żeby dalej była sobą.
I żeby zawsze się śmiała.
I żeby nigdy nie musiała płakać w tą pieprzoną poduszkę.!
I żeby otaczali ją ludzie tylko pozytywnie zakręceni. ;]
I żeby zawsze wszystko jej się udawało.
I żeby dążyła do celów za wszelką cenę.
I żeby jej marzenia, nawet te maleńkie, się spełniły.
I żeby było tak no, no, zawalancko.
Tego życzę Ci ja. ;]

Kocham <3 ;**

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

łojojojjj.
Dziękuję bardzoOo :**
hih. :)

kC.;* <33

O.na

Anonimowy pisze...

NIOO WSZYSTKIEGO NAJ OLU
koffam cie
i ciebie tez Alu
tesknie

Anonimowy pisze...

I ja się do życzeń dołańczam ;)
Wszystkiego naj, naj ;*

Anonimowy pisze...

I wszystkiego, co nie zostało powiedziane, a jest dobre ^^.

Anonimowy pisze...

ajajjjj moge się przyłączyć do życzeń? Sto Lat nam żyj Olusiu ;**

Anonimowy pisze...

ja też się podpisuję po życzeniami dla Oli ;** ;**

Anonimowy pisze...

ja też się podpisuję po życzeniami dla Oli (jakby nie było-mojej imienniczki ;D) ;** ;**

Anonimowy pisze...

:P heepi heepi ,*

Anonimowy pisze...

nie zostaje mi nic innego jak tylko dołączyć się i także życzyć wszystkiego,co najlepsze. ;))
/po prostu ona. (;

Anonimowy pisze...

Alu? no co ze tobą ;p
New nocie plosie ;]
Bo ci nie zaśpiewam więcej o mydełku!
xD