niedziela, 10 lutego 2008





Następna się zestarzała.
Niestety. ;p
No to tak.
Życzę Ci przede wszystkim, żebyś umiała ortografię (sama tego chciałaś ;p)
I jeszcze żeby Ci się kury niesły cały rok. ;p
I żebyś przeszła sapera na kodach.
I żebyś już nigdy nie miała "ostatniego dnia Twojego komputera."
I żeby Italiano Ci sam do głowy wchodził. ;p
I żebyś już się więcej nie łamała, bo to niezdrowe. ;]
I żebyś miała ten fioletowy autobus i tą drużynę piłkarską. ;p
I żebyś była szczęśliwa.
I żebyś się nie zmieniała, bo taka bania to tylko z Tobą.
I w ogóle, i w szczególe, żeby było sialala. ;p
Ty stara dupa jesteś. ;p

;** ;]

Najlepszego.!
Karolince. ;]
Życzę. ;**

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

tak tak.
heheheh ;D
ja życzę jej tego samego :P x]

hih.
Najlepszego.! ;*

O.na

Anonimowy pisze...

ohoho dziękuje :*:*:*:* KCB

Anonimowy pisze...

Ja się dołączam do życzeń, o.
Nie mam dziś ochoty na wiązanki ;D.

Anonimowy pisze...

Mi nie życzyłaś nic .foch.
ale i tak KC ,*

Anonimowy pisze...

ta.i.z każdym dniem starsi jesteśmy.
ale zaraz ja wcale nie chcę!
chcę być szesnastką dzisiaj i jutro i za dwa jutra i za sześćset sześćdziesiąt sześć dni.
a czas nie ubłaganie płynie.

ale.najlepszego też życzę.
a przede wszystkim.uśmiechu.
;***.

/po prostu ona.