poniedziałek, 17 marca 2008


chcę zatrzymać ten czas.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a kto by nie chciał.?;P

Anonimowy pisze...

nowośćć.;]

Anonimowy pisze...

ja też chcę,a na wypadek gdyby się nie udało poproszę nawet o stałe miejsce w wehikule czasu..

plus.fotogeniczna jesteś i podoba mi się znamie po szczepionce.;))
;**.
>po prostu ona.

Anonimowy pisze...

najpierw go dogoń, Alicjo.

Anonimowy pisze...

czyżby pierwszy powiew uśmiechu? ;]
piękne zdjęcie ;*
tez chcę ;)

Ola ;p

Anonimowy pisze...

heh ah ja tesz .!
*chciałabym szaleć jak w podstawówce;P
*być taka jak wcześniej tzn.krejzi no może toffke jestem ale nie tak jak wcześniej i dużo by tu pisać;P
ach ten czas leci nie ubłagalnie;((
chciałoby się poprawić przykrości które sie wyrządziło i swoje błędy.!aa tu kicha jak już nie można.! ja bym wiele dała by cofnąć czas.! wtedy było o niebo lepiej.!
no ale cóż żyje się dalej i pewnie tesz będzie paskudnie.!tzn. w moim życiu ale tobie najlepszego życzę;**wiem ze sie rozpisałam ale jestem głupia;P


Bunia;*

Anonimowy pisze...

Ja tez chcę.

Piękna jesteś na tym zdjęciu i nie tylko na tym i nie tylko na zdjęciu o!
kocham ,*


sylwia ;]

Anonimowy pisze...

Zdjęcie piękne oczywiście. Bo jakie by mogło być? xD
Też taką bliznę po szcepionce mam. Na tym samym ramieniu. xD
Jak już zatrzymasz czas to się go zapytaj czy u mnie nie chciałby troszkę przyśpieszyć. xD
"Trzeba czas oszukać, żeby naprawdę żyć" - Anna Maria Jopek ("Ale jestem). ^^
Pozdrawiam. :*:*:*