sobota, 31 maja 2008

Nadrabiam. ;]


28.05.2008
Bo byłyśmy się przejść. ;p
Paulina, Eliza, ja.
Oszołomy. ;dd
;*



30.05.2008
Grilowaliii. ;d
;*







31.05.2008

Bo przez to zajęcie wyruszyliśmy się opalać o 14, a nie o 12. ;p
Z samego opalania zdjęć nie ma, bo ogarnęło nas tam lenistwo. ;d




A dziś ogniskowaliśmy. ;d
I Wojtek ma zajebiaszczego brata. ^^
Ale zdjęć nie ma, bo aparat się zbuntował i rozładował. ;p

Notka specjalnie dla Roksany, która bardzo pragnęła coś nowego skomentować. ;d
I czekamy na list z Grecji, ale jak widać poczta nawala. ;/ ;p


- Ty jesteś jakaś zakręcona kosmitka...
- Różnie mówią.
;p

/00:06

8 komentarzy:

Unknown pisze...

Weźcie się odkitrajcie od mojego brata. Nic przecież nie zrobił! No, prawie nic...

Anonimowy pisze...

Dziękuję bardzo, że mogę w końcu skomentować. xD
A jest co. Bo dzień miałaś bardzo udany.
I zdjęcia są super.

Ja też czekam. I to jest niesprawiedliwe, że Twoje listy dochodzą, a moje nie. xD

Pozdrwaiam. :***

Anonimowy pisze...

Hahaha.!
zajebiaszczy ten brat Vojtasa.xD
Ale sobie z nim pogadałam i z tym drugim.:P:D

a no opalaliście się.xD
Czajsu mi obiecał , że będzie jak Goplana lub Amelia a tu ..foch

Nio i w ogóle....


Panna-be

Anonimowy pisze...

no ten brat Wojtka był naprawdę zajebisty. a jakie mieli teksty z tym drugim.;D

Anonimowy pisze...

hmm poszłam z ogniska szybciej ;D nawet nie zostało rozpalone a mnie już nie było... więc nie wiem o co kaman z bratem Wojtka :( no ale nagły wypadek musiała niestety iść :)

kc ;*

połamana Karolina ^^

Anonimowy pisze...

imprezka za imprezką, widzę. ;]
i dobrze!
zdjęcia jak zwykle bomba!
;***

Diana

Anonimowy pisze...

A ja chciałam łabędzie. foch.

No, i u mnie też nowość, w sumie.

Olka ;) pisze...

no to wycieczkowo. xD