poniedziałek, 12 maja 2008



Zdjęcie takie łoo.
W szekszownej pościeli Zakopiańskiej. ;p


Bo miałam ochotę napisać, że chcę już wakacje.
Bo Włochy.
Bo Ona z Francji przyjedzie.
Bo Ona z Grecji też.
I nawet z tych Bieszczadów się zaczynam cieszyć. ;p


I już mi się coś dzieje jak pomyśle, że czeka mnie jeszcze tysiąc kartkówek, sprawdzianów, a w środę nawet wywiadówka.
Przesraliśmy sobie sprawę moja kochna klaso. ;d


"Moje oczy są oczami wraiata kiedy spotykaja się z twoimi oczami..."
Pidżamowo mi. ;d

/22:13

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Oj tak Alu wakacje już, teraz i natychmiast!
Aj no przesraliśmy sobie he...he, albo ja wam przesrałam? ;/ Ja to zawsze coś wykombinuje łee ;( :D
no ale bo "no co i może ja wszystko miałam sama robić?" :D

Anonimowy pisze...

zdjęcie dwuznaczne. ;p
nie,wcale nie jestem jakaś zdemoralizowana,ale przy moich debilach,nie sposób oprzeć się głupocie. ;>
*ha,trzecioklasiści czekali na chwilę wytchnienia i się nie doczekali.nawet po testach,mimo obietnic..
młyn.
/nika.

Anonimowy pisze...

nw. (;
/nika.

Anonimowy pisze...

my też przesraliśmy,nie martw się - jutro będzie lepiej.;D
Monika miała kaprys się z Zonią kłócić,po prostu. ale to nie jej wina,Zośka taka już jest i co jej zrobisz..?;p

Roksana przyjedzie i będzie gites majonezz.;}

Anonimowy pisze...

Taka Ala to nawet w hoteloweh pościeli szekszownie wygląda. ;]
A co wy zrobiliście, że przesrane macie? xD
Z resztą i tak macie lepiej, bo my przesrane mamy cały rok, więc nie jest tak źle. xD
A jak przyjadę to będzie gites majonez, jak to Milenka napisała. Ja Wam naprawdę żyć nie dam. :D
Pozdrawiam. :*:*:*

Olka ;) pisze...

ha! ja mam takie podobne twoje zdjęcie w pościeli ;D

Anonimowy pisze...

ja też chcę wakacjeee...
haa! a mi się wywiadówka upiekła! ;))
zdjęcie ładne. jak popatrzyłam na nie pierwszy raz myślałam, że jesteś goła xD

pzdr ;***

Diana

Anonimowy pisze...

Oj, mi tez Pidżamowo... (;