piątek, 4 lipca 2008



Pogoda się skitrała.
Humor się skitrał.
Skitrany ten dzień. ^^

A poza tym too jeszcze tylko sześć i znikam.
I może wreszcie zapomnę.
Właściwie to jadę z taką nadzieją, że zapomnę. ;p

A w niedzielę/poniedziałek zobaczę Roksanę i Andzię.
I lanss. ;p
Już doczekać się nie mogę. ;} ;*

Wakacje mijają, a ja dalej nic konkretnego nie zrobiłam.
Oprócz jednego durnego postanowienia, które i tak nic mi nie dało. ;p

Więc mam nadzieję, że ja się poprawię, a Wy macie lepsze wakacje od moich. ^^


-I Ty się uważasz za normalną?
-Kto Ci takich głupot naopowiadał?
^^


Niech zniknie cały świat,
Już niepotrzebny mi i tak.


culo.



*Ania Dąbrowska- Charlie, Charlie.
/16:03

10 komentarzy:

Olka ;) pisze...

nie tylko Ty masz skitrane wakacje i postanowienia...
fajny cytat. i zdjęcie takie wakacjowee. ;d
;*

Anonimowy pisze...

tak naprawdę,to ja się nudzę w wakacje i mam nadzieję,że będzie bardzo fajny nasz wypad w niedzielę.;}

Anonimowy pisze...

jak Ty to robisz, że zawsze masz taaaakie zdjęcia?
a jak na razie moje wakacje upływają głównie przed kompem. ale już niedługo się to zmieni. ;))

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

Piękne zdjęcie. I takie zielone. ;]
I jeszcze tylko 2!
Znaczy się właściwie 3. Ale co tam.xD
;*

Anonimowy pisze...

heeh ;)
git git;)
może ja sobie co s obiecam.xD?:D
ze schudnę.!,Xd
co ty o tym myślisz.?
heeh a zdjęcie bajecznie piękne .;******
no i fajnie , że Andzia przyjeżdża a Roxy nie znam.xD:D
;***
udanej koloni.xD
no i wakacji:D:P:D


Panna-be

Anonimowy pisze...

nowe.;p

Anonimowy pisze...

nowe



panna-be

Anonimowy pisze...

ja też nowe mam. xD
heh i culo. ;d
no-name-8

Anonimowy pisze...

wkóncu dojrzałam jakiejś dłuższej notki w wykonaniu Alicji. ;p
zdjęcie mje powala,uwielbiam takie^.
/nika.

progresywna pisze...

bedzie dobrze. U mnie też się ostatnio porawiło. Kwestia czasu. I proszę o uśmiech :****