poniedziałek, 22 września 2008


Lans szkolny. ;d


A tak poza tym to katar do kolan, nie mogłam dziś nic przełknąć z powodu efektu cofania i w ogóle życie jest fajne, wiecie?
Przynajmniej moje.
A poza tym perspektywa deszczowego września przestała mnie przerażać.
Bo fajnie jest, nie?


A poza tym że marznę w stopy i nos, że rozlałam wczoraj zmywacz na klawiaturę, że dostanę banię z informatyki, że zablokowali mi konto, że nie umiem jeszcze 37 pytań z religii, to u mnie wszystko po staremu. ;p


+Notka speszjal for Roksanka, Bączka i Ewuś które chciały. ;p ;**


Teraz:
Happysad-Łydka

/21:49

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie jest źle,poczekaj,aż przyjdziesz do liceum. ;p
wracasz o 19,masz napisać cztery referaty w dodatku musisz przygotować się z chemii i biologii, wiesz nigdy nie wiadomo,co komu do łba strzeli i kartkówkę na dzień dobry jak znalazł zrobi ;p
no i na drugi dzień gnasz na autobus o 7:15
ha,genialnie,nie? ;p
/Nika.

Anonimowy pisze...

Ty mi totalnie przesyłasz emocje teleptycznie. Słit. ^^
A zdjęcie wystrzałowe. ^^
I ten tego. Właśnie przeczytałam, że na katar do koln najlepsze są inchalacje z olejkiem eukaliptusowym i masowanie nosa po bokach. ;]
Ale komu się chce takie rzeczy robić? xD
Ja zadowoliłam się "Sterpsils", bo przy okazji zwalczą rosnącą chrypkę i są bardzo smaczne. xD
I nie chcę słyszeć od dziś o złym humorze. Od dziś tylko carpe diem & onli hapi. Ma być pozytywnie.
I dziękuję za deydkację. ;]
;* <333

Olka ;) pisze...

no widzisz, życie nie jest takie całkiem bo bani. :) tak krótko, bo śpiesze sie na ten gupi konkurs. (jest u KUzyki ;p)
+dzięki za dedykacjęę. ;*

Anonimowy pisze...

No no lans.xD i to jaki.xD
Dupeczki , że no no.xD
A no i dla mnie ten wirus był koszmarny bo przy nim dostałam biegunki jeszcze i miała temperaturę.! A jak ty tego nie miałaś to siedź cicho.xD
A no i to dobrze , ze życie ci się podoba u mnie wręcz odwrotnie chodzi aż ostatnio żyje na wesoło.xD
No <3;****


Panna-be;*

Anonimowy pisze...

uuu, śliwa jutro pyta a ja nawet katechizmu nie mam. ;pp

zdjęcie mnie rozwala. ;))

Diana

Anonimowy pisze...

świetne zdjęcie ;*
Dasz radę :*** Słonko czego to sie nie robiło :D :*
:)
hm a ze zmywaczem to trzeba byc geniuuuszeeem :D

Scath.

Anonimowy pisze...

ochh dzię○kujęza notkę;* Ewka