czwartek, 18 września 2008


"I dlaczego mimo wszystko komplikuję sobie życie,
Czemu skrywam wciąż przed Tobą, coś co pragnę Ci wykrzyczeć…
Czemu robię głupie błędy, mimo błędów świadomości
Czemu wikłam wszystko w sobie zamiast wszystko to uprościć…"



Wsłuchuję się w to i zastanawiam się dlaczego Francja i Grecja są TAK daleko, że nie mogę tam być za 10 minut.
Chcę mieć panny A. i R. na miejscu, tutajjjj.
I totalnie rozwala mnie myśl, że zobaczę je za rok. -.-


A poza tym pogoda jest do dupy, humor zaczyna się robić do dupy, historia jest do dupy i w ogóle DUPA.
Czy culo- jak kto woli.

Zmokłam, zmarzłam, pogadałam, pośmiałam się i dziękuję.
Może częściej, co? ;d


Na dodatek mi kaloryfery nie grzeją i ręce mam jak dwie kostki lodu...


Zdjęcie w ogóle nie pasujące, bo z okresu kiedy było słońce i cały świat był słit. ;d

Teraz:
Marika feat. Junior Stress- Ile we mnie.


/18:38

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Tę się zastanawiam, ale gdyby tak nie było, to nie miałybyśmy tych maili i na tysiąc słów i słowotoków, które uwielbiam. ;]
No, a zdjęcie piękne i słit. ;]
I tutaj też się zaczyna ochładzać, bo dziś ubrałam długie spodnie i wcale nie było mi gorąco.
A jednak wolałabym żeby było. xD
;*

Anonimowy pisze...

widzę jesień,te wszystkie zawahania humorków i przeziębienia każdego łapie..
ehh.
/Nika.

Anonimowy pisze...

ajajaj,schowaj cycki.;p
u mnie już grzeją i skończyły się czasy kiedy to siedziałam w narciarskim polarze.;D

Unknown pisze...

cały świat był słit ;d
był,był...

Anonimowy pisze...

:D:D:D :* zdjęcie ślicznie, a co do tekstu to ciesze sie jednak ze mieszkam w domku i mam ciepło kiedy chce a nie kiedy ktos wpadnie na to żeby właczyc kaloryfery masandzi.
Też zawsze miałąm ten problem...
hmm a nie macie jakiegos kaloryfera na prad ?


Scath.

Anonimowy pisze...

'..jej piękne czarne oczy...' ;))

siedzę opatulona w koc i zastanawiam się czy nie założyć rękawiczek. mamy ten sam problem, widzę.

Diana

Olka ;) pisze...

widzę, że chwilowo mamy odwrócone spojrzenie na świat. dla mnie jest fajny a dla Ciebie nie, jak czytam i słyszę. może przesadzam, no ale. ;p
zobaczysz, kiedyś będzie cieplej. ;d

KC, pamiętaj. :) ;*

+też się cieszę, że mieszkam w domu i nie jestem uzależniona od tego czy ktoś odkręci grzejniki czy też nie według własnego widzimisię. ;p

Anonimowy pisze...

Heeh muszę ci powiedzieć ,że te twoje
"słit" jest fajne. Ale jak bym miła to słuchać na okrągłą jak Baka to tez by sie wkurzała.xD Zdjęcie piękne.xD Ty piękna;****
A no i pada, marzniemy a te łupie kaloryfery nie działają;/ I dziwota , ze mam katar i jeszcze jakiś wirus się do mnie przyjebał. Heloł .! Co to ja rzepa? Czy klej?
Mniejsza z tym.! A w szkole mają grzać bo im tyłki poucinam.!
<3;* Idę pisać notkę for you.!


Panna-be

Olka ;) pisze...

weź uczucia-w-promocji napisz coś nowegoo. ;p

Anonimowy pisze...

no ba. ;d
dobrze słyszałaś,a od kogo się dowiedziałaś? ;p
nie wiedziałam,że się znacie. ;))
/Nika