sobota, 13 września 2008


by Roksanaaa. ;*
dziękuję. ;*


Mojaaa panna Ka. ;**
Bo najlepsze w niej jest to, że jest.
I wiem, że zawsze będzie. <3


"Przyjaźń, drogi balsam...
Uśmiech pośród zachmurzonych twarzy;
umiłowany promień słońca;
uścisk w samotności;
schronienie w trudnościach;
radość w smutku"

~Percy Bysshe Shelle


"Mam Ciebie,
byś troszczył się o mnie,
a Ty masz mnie,
bym troszczył się o Ciebie."

~zasłyszane


Kocham Cię. ;*
Będzie dobrze.
Bo inaczej być nie może.

<333



+najlepszego Eryczkowiii. ;** ;)



Teraz:
Happysad-30 raz

/22:25

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Moja też! xD
No i nie muszę pisać, że na wszystkich pięknie powychodziłyście, bo wszyscy to wiedzą. ^^
A i sentencje piękne.
Tęsknię. ;* <333

Anonimowy pisze...

No zdjęcia spoko loko;***
A minki powalające;** A mój cycuś jest piękna ah..;***
A no przyjaźń to co nadaje życiu fajniejszego obrazu ;).!
Poradzi, zawsze wybaczy.!
;]
<3;)A i Eryś zdróvka;**

Panna-be

Olka ;) pisze...

pooglądasz w szkole wszystko. ;p

fajny ten kolaż, wiesz? ;) i te cytaty niczego sobie... ;p

Moje panie M. A. K. ;d ;**

Anonimowy pisze...

to pod parasolem jest świetne!
pięękne jesteście. ;))
Diana

Bunia. ;* pisze...

nwowśc;)


Panna-be

Anonimowy pisze...

nie mam pojęcia co napisać więc napisze "wstydniś" ;* danke ze jestes ;**

Karolina ;)

Anonimowy pisze...

haa,parasolkowe zdjęcie mnie rozwala. (;
/Nika

Anonimowy pisze...

zdjęcie z parasolką jest najlepsze,jak już Ci kiedyś mówiłam.;)
a tak w ogóle,to jestem już i powracam w komputerowo-internetowo-Milenowy świat i może coś napiszę.;d

Anonimowy pisze...

en.o.we.e. ;d
/Nikaa

Anonimowy pisze...

uwielbiam zestawienia.
Dobrze jest mieć przyjaciół.
Czasem to ja sama zastanawiam się czy ich mam.
Czekam na nowe ;***
Scath.