sobota, 4 października 2008


Z Oląąą i Karolinkąąą ciumm. ;**
'przecież wiem, że i tak kochasz mnie.' <3 ;p


Tak... siedzimy u Olii, jemy pizzę familijną z podwójnym serem, prostujemy jej włosy. Ale to nie wszystko. Bo wszytko to to, że one sąą. <33


Bo Polki bardziej lubią swoje ciało.? ;>
Jakieś aluzje?


Ja: Poczwarka? Mama tak na mnie mówiła jak mała byłam.... ;DDDD

O: Ja nie mam czucia we włosach.;d

K: Kocham Cię.
Ja:Ja Cię też.
K:Najbardziej lubię Ci wkładać...
Ja:?
K: Chusteczki do zeszytu.

O: Mój dziadek ma pocztę na wikipedii.



Chóralne śpiewanie Happysadu weszło im w krew.? ;> ;p


*notka prawie taka sama jak na no-name-8, bo pisana wspólnymi siłami dziś.

/22:56

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

bosko było. ;**
no-name-osiem

Anonimowy pisze...

No podobne te notki macie fest. Słowo w słowo to samo. Tylko pytanie która zgapiła.xD No i jak Bączce napisałam to tobie tez , zę będziecie grubasy.! Bo ser jest tuczący. A ja dzisiaj będę miała domowa pizze bo mamcia zrobi.xD
<3;** piękne zdjęcie;***


Panna-be