sobota, 13 grudnia 2008


*urodzinowe.

Moje Homos Lesbos. ;**
Bo Bączuś miała piętnastkę. ;d
I jest wreszcie w naszym wieku. ^^
[ale i tak za chwilę nie będzie, bo tak twierdzi Roksana. ;d]
I kochamy tą, naszą, wspaniałomyślną Aleksandrę.
Nie będę opowiadać co się działo, bo zwątpicie w naszą inteligencję. ;p
No, ale było serowwooo, jak zawsze zresztą. ;]] ;***
KW.;*
+Bączusi raz jeszcze sto lat! ;*


A Roksanę samookaleczam.
Przynajmniej ona tak twierdzi, bo już od 2:12:59 rozmawiamy przez skype i stwierdzam, że przez te rozmowy zaniża nam się IQ. xD


I słucham TEGO ciągle od nowa. ;d
Bo On nie lubi Ani Dąbrowskiej.
Nie moja wina. ;d

/22:35

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Piękne. ;*
Jestem głupia, Ty też jesteś głupia i ogłupiamy świat. ;D
;* <333

Roksana

Anonimowy pisze...

łeee Bączuś nasz stary już haha ;D ale to dobrze, dobrze ;** kc;*

Karolina ;)

Anonimowy pisze...

komentuję.
To znaczy udaję, że komentuję, ale chyba Cię to zadowoli ^^.

Anonimowy pisze...

Jezu. Piękne te zdjęcie"dziewczyna z niebieskim misiem".Weź.^
A ja tez życzę dwieście lat Bączce;***
Na moje urodziny też zaszalejemy.xD C'nie?:d Jak ostatnio w Stalowej. teraz może do Krakowa?:d
A laski piękne wy moje;* WY moje dupce;****
Ania Dąbrowska jest depcą niezłą, i jakby jej kazał to by nawet wypierdziała hymn.xD A weź zazdroszczę tych urodzin;((((
<3;***


Panna-be

Anonimowy pisze...

łee,Alka jaki nagłówek se strzeliłaś.;p

ja się po was mogę spodziewac co się działo,a szczególnie po Karolajn.;D

ps. TO już mi się znudziło. ale również uwielbiam bezgranicznie Anię.;>

Anonimowy pisze...

'dziewczyna z niebieskim misiem' mnie rozwala za każdym razem jak na nią patrzę.
oczywiście dołączam się do życzeń. ;**

przez-rozowe-okulary

Olka ;) pisze...

dzięki również po raz setny. ;d ;*
zmiany, zmiany, zmiany. ;d pozytywnie. ;)

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego bączusiowi ^^ :D whateva.

;*


a zdjęcie w gornie jak zwykle tha best. :*
: ** masz robaczku!!


Scath.

Anonimowy pisze...

new.

Anonimowy pisze...

wydaje mi się,że panna Alicja się zakochała,mam racje? :**
/Nika.

Anonimowy pisze...

a,może nie adekwatne do notki,ale chciałam jeszcze dodać,że zdjęcie z poprzedniej notki,podoba się cholernie.

wariatki!:**

/N.

Anonimowy pisze...

15stka.. dobry wiek:D po 18stce życie nabiera takiego tempa, czas biegnie coraz szybciej, zaczyna się wydawać, że człowiek się zaraz zestarzeje:p

Anonimowy pisze...

oo to kieliszek mnie uszczęśliwił... ;d

a tak w ogóle to napisz coś, bo znam już ten internet na pamięć. ;d

no-name-8

Anonimowy pisze...

nowe.