piątek, 19 grudnia 2008


*wakacyjnie.

Pomijam, że przecież mam przerwę świąteczną i dopiero cieszyłam się z tego, że spadł śnieg i że jutro będę ubierać choinkę.
Teraz chce mi się wakacji.
Andzi i Roksi.
I zjadłabym waniliowe lody.

A przechodząc do przerwy to zapowiada mi się ona cudownie.
Quo Vadis, 5 bransoletek do zrobienia, nadrobić zaległości filmowe.
Taki mam plan.

Miałam dodać zdjęcia z klasowej wigilii, ale jakoś tak wyszło, że Eryk mi ich jeszcze nie wysłał. ;d

A teraz znikam na zimowy spacer z moim psem. ;p


Teraz:
Mesajah-Każdego dnia.

/18:57

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja w ferie muszę przeczytać 6 książek, w tym trzy po 400 stron, zrobić bransoletki, wszystkie zadania domowe, zadania konkursowe i dodatkowe, zacząć wychodzić z psem reguralnie na spacer, iść w końcu na zakupy, sprzątać w pokoju, wywołać zdjęcia, naprawić rozwalone bransoletki, napisać do Was superdługie maile o mnie, rozruszać mózg do trybu "szkoła", przekonać mamę na liceum w Piekarach i cieszyć się z życia. xD
Poza tym do Twoich zadań będzie napisanie mi maila na dwa tysiące przynajmniej, więc zapomnij, że się będziesz obijać. ;]
Zdjęcie podoba mi się, przez Ciebie zaraz się popłaczę, bo teraz to za Wami tęsknię jak nigdy chyba. ;*
<333

Roksana

Anonimowy pisze...

ja nie mam planów na tę przerwę. to znaczy mam jeden lub dwa,ale Ci ich nie zdradzę!
~
a co do zdjęc z waszej wigilii,to nie chcę ich widziec,oj nie.;p

Anonimowy pisze...

śniegiem cieszę się bardzo, bardzo, bardzo!
przez święta mam przeczytać antygone, quo vadis i niemców. ;)
w przeciwieństwie do Milenki chcę zdjęcia!
nie wiem czy to jeszcze nie za wcześnie ale, wesoooołych! ;**

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

Ja jutro się wybieram po małe choinki na rynek.xD I je ubiorę.xD
I będzie gites.xD
Weź śnieg spadł. Wyczekiwany prze zemnie a ty mi o jakimś lecie.^ Uspokój się.xD
Zdjęcie fajne.xD
A piosenka mi się podoba.xD
Ja chcę koncertu i potańczyć pogo.xD
Weź.........................
Quo vadis-fajne do oglądnięcia.xD

<3;**



Panna-be

Anonimowy pisze...

: ** zdjęcie genialne, lubie takie... Wesołych świat malutka moja :****

Bunia. ;* pisze...

nowe

Anonimowy pisze...

nowe u mnie.