niedziela, 4 stycznia 2009


*nie podoba mi się. innych nie ma. ;D

Sylwester był sylwestrowaty. ;D
Jestem Matką Polką Młodego i osobistym sprawdzaczem Bartka fryzury.
Poza tym to jadłam chrupki o smaku benzyny i zastanawiałam się czy dupę można amputować.
Tak, wiem, że jestem nienormalna. ;d
+moje i Ciastusia postanowienie noworoczne: będziemy dla siebie mili. ;d oj trudno będzie, trudno. xD

No, a poza tym to wczoraj było trzy. ;*


A jutro do szkoły...
Ktoś jeszcze ma odruch wymiotny?

A,właśnie.
Najlepszego w Nowym Rokuuu. ;)) ;*

Teraz:
Ania, Ania, Ania.! ;d

/16:50

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Koooooocham Cię <3 ;* Dziękuję za te wspaniałe 3. ;* M.

Anonimowy pisze...

życzę Wam kolejnych trzech. jeśli nie miesięcy to dzieci. ;d ;*

a z Ciachem nie mieliście już takiego postanowienia, że będziecie dla siebie mili? ;d


bąka. :}

Anonimowy pisze...

Mnie się podoba.
Moje postanowienia noworoczne saq nierealne, więc Twoje i tak jest całkiem możliwe. ;D
;*

Roksana

Anonimowy pisze...

Yyy, no tak, na pewno uda Wam się wytrwać w postanowieniu :).


Widzisz to? ;D


Chrupki o smaku benzyny... no cóż, wszystkiego trzeba w życiu spróbować!

Anonimowy pisze...

hehe, życzę wytrwania w postanowieniu ;))
i muszę Ci przyznac, że chrupek o takim smaku jeszcze nie jadłam .;p

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

No to powodzenia życzę w postanowieniach.xD
Zdjęcie słit;****
A sylwek to jak Sylwek...xD
Było co pić, można było poszaleć.ITP.xD
<3;****

Panna-be

Anonimowy pisze...

nowe ;)

p-r-o

Anonimowy pisze...

wybacz Alicja,nie mam co wymyślec do skomentowania. może odbiegnę od tematu i zadam pytanie: kiedy wreszcie pójdziemy kupic dalszą częśc prezentu dla Rox?;d

ps. no no,nawet długi mi wyszedł ten komentarz!:P

Anonimowy pisze...

bezpieczeństwa? paranoja jakaś:D
mi się zdjęcie podoba, ma coś w sobie:)

Anonimowy pisze...

oj ale słodkie zdjęcie ;)
Co za minka!


Scatheless

Anonimowy pisze...

newsik.;p

Anonimowy pisze...

ej ja chcę Twój sen opisany widzieć. no i nasze zdjęcie przerobione na photoshopie. ;d

bąka.

Anonimowy pisze...

miło chociaż z tego starego pokoju to już na tamtych zdjęciach mało zostało, a teraz jeszcze mniej;)
tak to się dzieje po wyprowadzce:)