czwartek, 22 stycznia 2009



Nie umiem bez tego żyć.
Ten blog mnie uzależnił i zastanawiam się czy to jest dobre uzależnienie. Na dodatek ciągle nie mam na nic czasu, a na bloga to już w ogóle, ale nie umiem bez tego żyć i jak długo nie piszę to czuję niedosyt i wyrzuty sumienia w pewnym sensie. Teraz na dodatek mój czas zmniejszy się jeszcze o znaczną część, bo czeka na mnie 8 książek z czego co najmniej 4 totalnie nudne, które muszę przeczytać do 7 marca.
Staram się nawet ostatnio uczyć co przeważnie i tak sprowadza się do tego, że muszę jakieś zadanie zrobić przy pomocy internetu i znowu ginę w sieci. Zorganizowanie sobie czasu tak, żeby mi wystarczało go na wszystko jest niemożliwe, albo ja tego po prostu nie potrafię.
Wracam, ale z pewnością będę tu rzadziej.

słucham.


/15:00

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

aaaa,Alka wróciła i ją ubóstwiam!

trzeba było się dostawac do drugiego etapu? no.

nie martw się,jednym zadaniem Cię odciążę i zrobię tą historię ochrony środowiska dla nas.;d

Anonimowy pisze...

te 8 książek to do drugiego etapu, tak? 'dziewczyna z pomarańczami' podobno jest dobra, a przynajmniej Zosia ja sobie zachwala. ;)
dobrze, że tu wróciła. ;))

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

Kocham Cię. ;*

Roksana

Anonimowy pisze...

widzę, że rozgarnięcie tak samo jak ja. Nic nie potrafię sobie zaplanować.
Ironia ^^.
Anyway :D na nudne książki jest dobra opcja. Długie streszczenia :*
Chyba, że to na jakiś konkurs bo tu widzę po komentach. O CZYM JA NIE WIEM?


progresywna

Anonimowy pisze...

Nooo gupia, zmądrzala. noooo to czytaj jak. jak chcialaś to masz.xD
Ale będzie dobrze.Ja trzymam kciuki za ciebie.
Zdjęcie fajowskie.xD


Pannna-be

Anonimowy pisze...

A weeee, nigdy nie musiałaś uczyć się do drugiego etapu z biologii! ;D

O ile pójdę na biologiczny. mogę jeszcze wybrać historyczny... ee...