niedziela, 7 września 2008

200.
Już tyle za mną. ;d

A to z dzisiejszego wypadu na działkę.
Jej działkę. ;d

I wiecie co?
DUPA.
Jest gorąco, świeci słońce, a ja się muszę uczyć historii.
Wakacje powinny się kończyć w listopadzie, bo wtedy mnie nie ciągnie na pole.
A teraz mnie ciągnie.
Nie mam najmniejszej ochoty sięgać po książkę do historii i to na dodatek z drugiej klasy.
Powstania, rozbiory... Jak to Monika ostatnio stwierdziła: 'Było to było. Po co rozdrapywać stare rany?' xDD
No i po interesującą lekturę pt: 'Stary człowiek i morze' też nie mam ochoty sięgać...
Chyba sobie odpuszczę. Jedna bania jeszcze nikogo nie zabiła, a to dopiero początek roku. ^^

Poza tym to idę pisać maila do Roksany, bo to stanowczo ważniejsze niż lektura i historia.
Uwierzcie... ;p

Nie wyspałam się na dodatek i ciągle ziewam.
Stanowczo nie powinnam w środku nocy siedzieć przed komputerem. ;p

Teraz:
Happysad- Noc jak każda inna.


/18:20

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Weż ale był dzisiaj okropny dzień. Tak gorąco to nigdy mi nie było w tym roku.;/ Ale Unia wygrała z Resiovią Rzeszów.xD Jarzysz?;> Sukces i 3 punkty.xD Po prostu superowo;**
A wy pewno suszyłyście tyłki.xD I git. A histy nigdy nie polubię chyba , ze będę dostawała 5 i nie będę sie nic uczyła to wtedy będę kochać.xD
Ale to mało prawdopodobne. A zdjęcie supełowe.xD No i <3;8 A lekturę i tak przeczytać . A Monika ma racje. Bezsensu i tak złapiesz kogoś an ulicy to nie pamięta. Ps. to ma być na 3 dni czy na całe życie bo mi sie zdaje , ze to tylko jest w głowie przez 3 dni.xD
:********

Panna-be

Anonimowy pisze...

Ee to nie było tak...
"Było, mineło po co do tego wracać, po co rozdrapywać stare rany" ^^

Anonimowy pisze...

Zdjęcie jest boskie i kocham je.
I wiem, że dupa. I ja tak będę miała od jutra i to do grudnia.
Właściwie to ja mam tak cały rok, oprócz lutego, gdy cały czas pada i kawałka marca. xD
A wszelkie powstania i czasy pierwszej i drugiej wojny światowej to najgorszy okres w dziejach historii. Dla mnie. Bo muszę się za dużo uczyć. I naprawdę mogłabym polubić historię gdyby nie te wojny. No, ale szkoła to szkoła i stwierdzili, że jesdnak nie można jej lubić. xD
A mój mail jest zdecydowanie ważniejszy niż historia i dziękuję Ci za niego. ;*
<3
PS. Kurdeee! Weź ty coś zrób, żebym w miejscu na link nie wpisywała swojego hasła! xD

Anonimowy pisze...

nie,nie tylko nie 'stary człowiek i morze' odpuść sobie.
badziew,ewidentnie.
/Nika

Olka ;) pisze...

ojj ja jednak stwierdziłam, że przeczytam "Starego..." mimo, że jest stary. ;d
zdjęcie po prostu wyjechane w Marsa. ;d
widzę, że masz coraz dłuższe notki.... ;p

;*

Anonimowy pisze...

hahaa, mina Oli mnie rozwaliła. xDD
tez mi się nie chce uczyyyć... ;]

Diana

Anonimowy pisze...

nowe. ;d
/Nika. (;