piątek, 10 października 2008


Tak na prawdę nie wiem po co piszę. ;d
NIC mi się nie chce, mam smutek ogólny i winogrono nie podnosi mnie na duchu.
Poza tym mimo, że miałam dziś na 9:50 to jestem niewyspana.
Tak to jest jak ma się psa.

Wczorajszy seans u Moniś zaliczam do tych bardzo udanych.
Mimo że film zapowiadał się tragicznie to końcówka była bosska.
'Malowany welon'.
Nie polecam jeżeli ktoś(tak jak my) nie lubi patrzeć na skutki cholery.
Ale było bossko.
;****


+czsuuu mi brakuje.
Jest go albo za mało, albo ja nie umiem się zorganizować.

Teraz:
Strachy Na Lachy-Hej kobieto.
Happysad-Jeśli nie rozjadą nas czołgi.


/14:24

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nieprzespane noce przez psa? miałam to samo, tyle, że z kotem. miauczał co dwie godziny bo był głodny. i weź diana nakarm .;pp

przez-rozowe-okulary

Unknown pisze...

Ohohoh.! Kochana;****
Coś ty to ja zawsze jesteś;*załamana;'**** A ty ta radosna;**** Kochana nie am co się smutać;** Wszyscy cie kochają;*
ja cię kocha, Ola cię kocha, Summer, Ola2, Monika, Madzia.!
A o chłopcach nie wspominając;**
jesteś boską osobą. ! A te nie wyspania to chwilowe bo ja tez to czasami mam , ze położę się wcześniej i jestem bardziej śpiąca niż bym się położyła a 1 w nocy.
:***** jesteś cudna;*** I jak będziesz smutna to to czytaj . I nawet po 100 razy aż będzie ci lepiej;**
<3;***************************


panna-be

Olka ;) pisze...

po przeczytaniu komentarza od Buni zabrakło mi słów. ;d ;****

/ no-name-osiem

Anonimowy pisze...

Ja też tak totalnie mam i też się nie wyspałam, nie tylko przez psa, ale też przez brata. xD
I też nie umiem zagospodarować czasu, bo jakoś każdy sobie radzi, a ja nie.
I to dlatego, że zawsze wszystko odkładam na ostatni moment.
A zdjęcia boskie jak wszytskie, więc nwet nie wiem po co piszę, skoro to oczywiste. ^^
Ale nie martw się, jakoś dasz radę, a już za osiem miesięcy wakacjeeee!
PS. Czy ty sobie wyobrażasz, że przedłużyli nam rok szkolny do 19 czerwca?
PS2. Kategorycznie domagam się maila.
Kocham. ;* <333

Roksana

Anonimowy pisze...

NIE UMIESZ ZORGANIZOWAĆ! ;D

Anonimowy pisze...

jestem tego samego zdania co Olka. chociaż nie powinnam tego mówic,bo sama jestem niezorganizowana.;p

+nowe.;)

Olka ;) pisze...

nowe. ;)

Anonimowy pisze...

mi też brakuje czasu,wychodzę o 10,wracam o piątej,szóstej i do tego każą mi normalnie funkcjonować.
/po prostu ona z nowością.

Anonimowy pisze...

ALA

Anonimowy pisze...

ALA

Anonimowy pisze...

ALA

Anonimowy pisze...

ALA

Anonimowy pisze...

ALA