wtorek, 14 października 2008


Z serii 'Ala nudzi się w domu'.
Bo Ala na prawdę się nudzi.


Szkoła zabija.
A jak pomyślę, że za tydzień piszę test próbny z angielskiego to mnie skręca.

Wczorajszy wieczór bosski był.
+Kocham Pana, wie pan? ;p ;*


Mimo, że 'Preston' zawraca mi gitarę od samego rana wysyłając mi moje ulubione mądrości życiowe, to jestem wyspana i kocham cały świat.

I tęsknię jak cholera za A. i R. i chciałabym je tu mieć. ;***

Teraz:
Louis Armstrong-Wonderful world.


/10:39

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

uwielbiam Cię,a nawet bardziej.

Anonimowy pisze...

kog kogo kogo kochasz?

Scath.

Olka ;) pisze...

nie mam weny na komentowanie...
Kocham Cię. ;*

Anonimowy pisze...

czekała na to 15 lat tylko nikt nie byl na tyle odwazny azeby ryzykować ;p

Anonimowy pisze...

Też chcę Cię mieć i jestem pewna, że A. też.
Bo za Tobą nie da się nie tęsknić.
I zdjęcie śliczne oczywiście, bo lubię takie.
I kocham Cię. ;***
Roksana

Anonimowy pisze...

uoeee weź nie przypominaj o angielskim!

Diana

Anonimowy pisze...

angielski jest świetny,nie narzekać mi tu!
kocham ten język i mogłabym całe dnie się go uczyć. ;))
na szczęscie mój plan lekcyjny przepełniony jest w większości właśnie nim. ;d
dasz sobie radę! ;**
a co do zdjęcia to Ala jest kreatywna. ;d
/Nika.

Anonimowy pisze...

zaraz,czyżby Alicja się zakochała ? ;d
/Nika.

Bunia. ;* pisze...

Hehe. Oj idź ty kochasiu;*
Toi dobrze , ze jest dobrze;***
I , że mnie kochasz.xD
:***
A no i nuda to podstawa. A o sprawdzianie nie chce wiedzieć i myśleć.!
<3;**


Panna-be