piątek, 17 października 2008


"Wspomnienie jest formą spotkania."
~Khalil Gibran.

Bo zabierzcie mnie stąd.
Bo deszcz, wiatr, zimno.
Bo test, nauka, brak czasu.
Bo bania z historii, matmy i religii.
Bo nic mi się nie chce.
Bo zaczynam świrować.

Zabioram ze sobą 16 ton liści i jadę do Grecji.
Do mojej R.
Nie zatrzymuj mnie.
Bo nie warto.

Zgubiłeś się kiedyś w swoich własnych myślach?
Bo ja chyba tak.


Teraz:
Karolina Kozak-Razem zestarzejmy się.
Happysad-Jeszcze, jeszcze.
Happysad-Wszystko jedno.

/14:27

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

my jesteśmy jakieś telepatyczne. jeszcze, jeszcze + wszystko jedno. coś mam jeszcze dodać? ;> ;d

zgubiłam się, wczoraj.

Kocham Cię. ;*


/no-name-osiem.

Anonimowy pisze...

a religię masz pewnie z panem eŚ? xD

Diana

Anonimowy pisze...

Wiesz, mnie jakoś wspomnienia tych spotkań nie zastępują. xD
Więc z chęcią bym Cię tu miała. I liście też. xD
Możesz przybiec za Wojtkiem i Karoliną, bo oni już na koniach planują. xD
A czasu mi też tak jakoś brakuje.
Ale maila napiszę. ;d

Kocham. ;* <333

Roksana

Bunia. ;* pisze...

A, weź ten test to koszmar. Ja się powieszę i nie napisze.!
Zdjęcia piękne.
Nie ma to jak wspomnienia.!
<3;*****
Nowa u mnie.xD

Anonimowy pisze...

ejjj,teraz Cię nie lubię. bo mi przypominasz..;p

Anonimowy pisze...

Tak po prawdzie, to nie podoba mi się ta myśl Gibrana ;>.

A jeśli się zgubiłaś we własnych myślach, to faktycznie stąd uciekaj.

Anonimowy pisze...

świetne zdjęcie ;*****
wspomnienia
ah.

Scath.

Anonimowy pisze...

wspomnienia mają w sobie magię:)

Anonimowy pisze...

uczucia-na-wyprzedaży. napisz coś. ja napisałam. :pęka-z-dumy' ;d

/no-name-osiem.