piątek, 30 stycznia 2009


*dyskotekowy szał ciał. ;d ;*

No to mamy ferie. Teoretycznie powinnam się cieszyć, ale są pewne rzeczy których mogłoby nie być. Na przykład zadanie z biologii, albo te 6 książek na konkurs. Mogłoby też nie być tych 2 powtórek na matmę. Mogłoby też nie być drugiego tygodnia ferii, który będzie bez Niego. Aczkolwiek jest w tym plus. Cały tydzień z Olką to może być coś przyjemnego. ^^ Mam też przyjemniejszą część ferii np. jutrzejszy Rzeszów, albo wtorkowy film. A poza tym to jestem naprawdę zadowolona z wczorajszej dyskoteki bo była po prostu przebosska. I te nasze wykwintne stroje. ;d Witek i tak powalał mnie na kolana swoimi spodniami. Moja sukienka za całe 2 zł prezentowała się całkiem sympatycznie, tak samo jak Moniki. ^^ Żałuję tylko, że te cholerne zdjęcia się nie zapisały i jest ich teraz strasznie mało. Jest mi zimno i boli mnie głowa, poza tym rozmowa ze mną nie ma sensu, więc kończę, bo i tak połowa z Was tego nie przeczyta. xD
Miłych ferii życzę Wam. ;) ;*
+słucham Pidżamy 24/7.

"Jesteś strasznaaaa.!"

/15:13

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

dziwne,że nie ma mnie i Karolajn na tym zdjęciu.;d

mnie też powalały Witka spodnie. ale Krystianka muszka albo Michasia krawat też niczego sobie.=D

okulary Lejdi Gaga,przez które wszystko,dosłownie WSZYSTKO widac były cudowne i świetnie komponowały się z Macieja kapeluszami.;]

ps. ferie jak ferie,jakoś przeboleję,chociaż wolałabym żeby trwały tylko tydzień. i tęskni mi się już za kilkoma osobami...

Anonimowy pisze...

o i kolejne zdjęcie widzę z tej samej 'wyjechanej' imprezy;)
:)

Anonimowy pisze...

o i kolejne zdjęcie widzę z tej samej 'wyjechanej' imprezy;)
:)

Anonimowy pisze...

czy mi się wydaje, czy zmieniasz styl pisania bloga? ;> ;d ;*

bąkaaa.

Anonimowy pisze...

nowości!;]

Anonimowy pisze...

zdjęcie superekstra ;d
komentuje podobna notkę już trzeci raz, także komentarze mogą też być podobne. ;))

no, i super było!

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

Dykoteka taaaaka była!
Czy ja na każdym zdjęciu wyglądam jak burak?!

Anonimowy pisze...

Weź Karaś. Musiałaś takie foto dodać.!Gdzie mam ryj jak mandarynka, a biust biały jak śnieg?;>
Byłam zgrzana i wyszłam jak ufo.!!!!
A dyskoteka udała się. Masz rację. Było bosko. No ja ci życzę udanych ferii moja droga;***
<3;***

Panna-be

Anonimowy pisze...

Żebym ja jeszcze ferie miała... ;d
Zdjecie jest wspaniałe, pomijając fakt, że Twoją kreację za 2 zł faktycznie widać na tym zdjęciu. ;d
I w ogóle to pragnę ich wszystkich u siebie, więc wiesz co Cię czeka. ;d
;*

Roksana