piątek, 20 lutego 2009


*prosiaczkowa samotność.

To był baaaaaardzo długi tydzień. Bierzmowanie, bierzmowanie, bierzmowanie mam 29 marca. Chyba spędzę weekend z religią. ;d Faustyną zostanę. ;p
Poza tym to mróz i śnieg aczkolwiek słońce chyba wyszło. I tak twierdzę, że jest zimno i że wieczorem zamierzam obejrzeć "Idealnego faceta" po raz setny, żeby sobie przypomnieć o co chodziło z tą orchideą. ;d Myślę, że panna Roksana F. mogłaby z okazji weekendu napisać maila do mnie, bo jestem spragniona jej wywodów na wszystkie tematy świata. ;pp A ja mogłabym chyba ten list do Andzi skończyć, bo od tygodnia jego początek zalega na biurku przekładany raz na prawą, raz na lewą stronę tegoż mebla.^^ Po siedmiu godzinach w szkole stanowczo brakuje mi szarych komórek, więc wybaczcie powstanie tak bezsensownej notki. ;d

M.;*

/15:21

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie lubię kiedy jest zimno, całymi dniami siedzę owinięta w koc.
ja wybrałam Zuzanna, tak jak Myllka ;))

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

Scholastyka
Scholka
Olka


Te czarne paprochy przed Prosiakiem i to coś po lewej kłóci się z moim poczuciem estetyki.

Anonimowy pisze...

Zuźka żem! ale to chyba naturalne w moim małżeństwie z Dianeczką.;}
i w ogóle,to nasze poglądy na zimno są takie same. ale wiadomo - to normalne w naszym skromnym małżeństwie.xD

Anonimowy pisze...

njusy.

Anonimowy pisze...

Nie rób mi tego, to imię jest takie nieestetyczne. ;d
Myślę, że mogłabym napisać, gdyby nie to, że moja zadania na weekend i książki, które muszę przeczytać na konkurs, o którym się dopiero dziś dowiedziałam są jednak na tyle czasochłonne, że nie sądzę, abym zdążyła się jeszcze wywodzić przed Tobą w mailu. Korzystaj więc z komentarzy. ;d
Ale Twój mail przyjmę chętni w ramach odskoku od szarej rzeczywistości. ;d

Roksana

Anonimowy pisze...

jezu Alka,uwielbiam Cię za to,że nie zapomniałaś o blogspocie,bo osobiście wolę przesiadywac tutaj.;)

nowe znów.=P

Anonimowy pisze...

Nooo bierzmowanie, bierzmowanie, bierzmowanie. Masakra.xD Kogo bierzesz na świadka?;>
Aaaa to u mnie tez takli tydzień.
Nudy na pudy. I dupa w sosie własnym.xD
<3;****


Panna-be