niedziela, 22 lutego 2009


*prosiaczkowo-ulubione.

Stanowczo nie lubię historii i religii. Stanowczo nie lubię się uczyć kiedy za oknem jest słońce pierwszy raz od tygodnia chyba. Poza tym skończyłam list do Andzi stwierdzając, że Francja jest stanowczo za daleko. I w ogóle to nie mogę się doczekać piątku, bo moja O. ma u mnie spać i postara się nie zasnąć w połowie filmu. ;d Jeszcze tylko 4 książki do przeczytania... Wyrobię się w dwa tygodnie przecież. Oczywiście... Zwłaszcza z tymi "Wspomnieniami wojennymi" Lanckorońskiej. ;d
Spokojnie... Nie takie rzeczy człowiek w życiu robił. xD
Poza tym umieram na brak weny.
Jestem uzależniona od: TEGO i TEGO.
Miłej niedzieli życzę. ;}

pi.es. To już nie to samo
pi.es.2 Wybaczcie wszyscy posiadacze fbl, ale coś mi się schrzaniło i nie mogę komentować... ;/

/14:48

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Piosenki uwielbiam.
Książek mam więcej od Ciebie, a nie potrafię się zabrać do przeczytania ich.
Zdjęcie oczywiście świetne.
A historii nie znoszę bardziej od Ciebie, o istnieniu religii właściwie zapomniałam i nie wiem czy w ogóle wchodzę w posiadanie podręcznika. ;d
;*

Roksana

Anonimowy pisze...

też pisze Ci cztery lata "Trwa ładowanie komentarzy..."? nie przejmuj się,mimo tego,komentarze zostają dodawane.;p

piosenki przesłuchałam i ładne są.=)

a książki na pewno przeczytasz.xD

Anonimowy pisze...

no więc, komentuję i jednocześnie mówię Ci, że jak zasne to.. mnie obudź :D ^^ ptasie mleczko chce.. truskawkowoo, agrestowoo, i jeden smak zostawiam Tobie :D, przy czym agrestowa ma być galaretka :]
*ja też sram, sikam, i nie wiem co jeszcze nad tymi książkami, alee to co. Tylko przed chwilą ciotka przyszła i marudziła z jakimś referatem dla Gawła i przerwała mi pilną naukę z geografii. a ks. Kawa napewno mnie dopuści do bierzmowania z moim całym dorobkiem religijnym. :)

* ej! Ty chciałas dzisiaj ode mnie lizaka, a przecież słodyczy nie jesz?!


O l a

Anonimowy pisze...

Kocham Cię Aluśśś ;*** <3

eM. ^^

Anonimowy pisze...

przeczytasz, przeczytasz ;d
aha i chciałam powiedzieć, że też uwielbiam to Twoje zdjęcie.

nie chcę słyszeć o religii.

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

eej też przed laty przez pewien czas byłam od TEGO i TEGO uzależniona:)

Anonimowy pisze...

nowe.;]

Anonimowy pisze...

No słyszałam, ze Olka u ciem nocuje.xD Myślę, że nocka się udała.No i że Olka nie zasnęła.xD
Bo ona to ma odchyły. Z książkami dasz radę, historii nienawidzę.
Zdjęcie ekstra;***
Śliczna z Ciebie dziewucha;***
<3;********


Panna-be.;*